Reklamacije

Ukoliko želite da izjavite reklamaciju u vezi sa bilo kojim proizvodom koji ste kupili putem našeg sajta, pogrešno obračunatom cenom ili nekim drugim nedostatkom, pozovite našu korisničku podršku na broj telefona 066/15-16-18, ili nam pošaljite e-mail na [email protected]. Sve što je potrebno da biste ostvarili svoje pravo na reklamaciju je dokaz o kupovini spornog proizvoda. Uz svaku pošiljku dobićete dokumentaciju koja Vam može poslužiti kao dokaz o kupovini I zato je važno da je sačuvate sve do isteka perioda od dve godine koliko je prodavac odgovoran za nesaobraznost proizvoda, odnosno sve dok važi garantni period u slučaju da je proizvođač proizvoda izdao garantni list. U obavezi ste da sačuvate originalnu ambalažu.

Kada nam izjavite reklamaciju, dužni smo da Vam potvrdimo prijem reklamacije i saopštimo broj pod kojim je zavedena u našoj evidenciji. Dužni smo da Vam najkasnije u roku od 8 dana odgovorimo na reklamaciju. Važno je da znate da ćemo rok od 8 dana računati od trenutka kada nam pošaljete robu na dogovorenu adresu, jer tek po prijemu robe možemo da utvrdimo da li postoji nedostatak. Naš odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo Vašu reklamaciju, izjašnjenje i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Ukoliko prihvatimo Vašu reklamaciju, dužni smo da je rešimo u narednih 15, odnosno 30 dana za tehničku robu. Ako postoje poteškoće u rešavanju reklamacije, tražićemo Vašu saglasnost za produženje roka za rešavanje.

Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli oštećenju rukovanjem suprotno uputstvu ili ukoliko su popravke proizvoda vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe i troškove dijagnostike kvara. Ukoliko se slučajno desi da nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, savetujemo Vam da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača tog proizvoda. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju u vezi sa garancijom proizvođača.

Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.

O svim detaljima vezanim za nesaobraznost proizvoda, te o načinu na koji se reklamacija može rešiti, upoznajte se u odeljku Opšti uslovi gde su detaljnije objašnjena Vaša prava propisana Zakonom o zaštiti potrošača.

Povrati

Ukoliko želite da vratite proizvod, to možete učiniti u roku od 14 dana od trenutka prijema pošiljke popunjavanjem obrasca koji možete preuzeti ovde. Važno je da znate da ste u tom slučaju dužni da snosite troškove povrata robe.

Proizvod koji vraćate mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom. Kontaktirajte našu službu podrške da biste dobili informaciju o adresi na koju treba da vratite artikal. Vaša obaveza je da ga vratite u roku od 14 dana od datuma kada ste nam dostavili popunjen obrazac ili nas na drugi način obavestili da odustajete od kupovine. Odgovorni ste za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan. Mi ćemo vam najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema popunjenog obrasca ili drugog vida obaveštenja vratiti uplaćen iznos. Uplatu iznosa možemo odložiti sve dok ne primimo robu koju nam vraćate. Očekivani rok za povrat sredstava je u tom slučaju od 3 do 7 radnih dana od trenutka prijema proizvoda.

Povrat novčanih sredstava vrši se uplatom sredstava na tekući račun kupca, pa je neophodno da nam dostavite broj tekućeg računa e-mailom kako bismo nesmetano izvršili povrat sredstava.