Uslovi korišćenja

Poštovani potrošači,
Hvala Vam što ste posetili naš sajt. Molimo Vas da pre upotrebe sajta pročitate opšte uslove korišćenja. Pristupom I korišćenjem našeg sajta www.pesada.rs potvrđuje se da ste pročitali, razumeli I prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi). Pesada DOO zadržava pravo promene uslova korišćenja u bilo kom trenutku, stoga preporučujemo da s’ vremena na vreme proverite da li su se uslovi promenili od Vaše prethodne posete. Ukoliko niste saglasni sa uslovima, najljubaznije Vas molimo da ne koristite naš internet sajt.

SVRHA INTERNET SAJTA

Ovaj internet sajt, njegov sadržaj, ime domena I URL: www.pesada.rs vlasništvo su:

Pesada DOO
Bulevar kralja Aleksandra 469g/35
11050 Beograd – Zvezdara
Tel: 066/15-16-18
[email protected]

Svi posetioci internet sajta imaju pravo da besplatno koriste sadržaje sajta ukoliko ne krše pravila korišćenja internet sajta. Sadržaji objavljeni na internet sajtu www.pesada.rs, vlasništvo su Pesada DOO I mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati I sva navedena upozorenja o autorskim pravima. Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, slike, tekstovi, logotipi ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti vlasnika. Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ovaj sajt može sadržati linkove ka drugim sajtovima radi lakšeg korišćenja, a ne kao odobravanje sadržaja tih sajtova od strane firme Pesada DOO. Pesada DOO ne odgovara za sadržaj internet strana I ne zastupa niti garantuje za sajtove ili materijalni sadržaj takvih internet sajtova.

PRIVATNOST PODATAKA

Prilikom kupovine kao fizičko lice, neophodno je da nam ostavite Vaše podatke kao što su ime i prezime, adresa, mesto i poštanski broj, email adresu i kontakt telefon. Ukoliko kupujete kao pravno lice potrebni su nam još i naziv firme i PIB. Uz pomoć navedenih podataka Pesada DOO ostvaruje mogućnost da kupcu isporuči kupljenu robu. Sa svim prikupljenim podacima, ophodićemo se shodno politici privatnosti koju možete pogledati klikom ovde.

REGISTRACIJA

Za kupovinu na internet sajtu www.pesada.rs registracija nije obavezna. Registracijom dobijate dodatne pogodnosti kao što su uvid u istoriju prethodnih porudžbina I nemate obavezu da svaki put unosite vaše lične podatke, kao što su ime I prezime, adresa itd. Ti podaci će Vam ostati zapamćeni prilikom registracije, i samim tim kupovina je dosta brža I efikasnija. Nakon unosa potrebnih informacija prilikom registracije, na email adresu koju ste ostavili dobićete potvrdu o registraciji, gde ćete još jednim klikom potvrditi vašu registraciju. Posle toga, sve što Vam treba da biste se prijavili na sajt je email adresa I lozinka koju ste naveli prilikom registracije. Svi registrovani korisnici dužni su da sve vreme čuvaju pristupnu lozinku koja im je potrebna za korišćenje sopstvenog naloga, kao I da istu nikada ne otkrivaju trećim licima. Kršenje ove obaveze korisnici čine isključivo na svoju odgovornost, I dužni su da snose potpunu odgovornost prema oštećenima, za svaku štetu nastalu takvim korišćenjem njihovog naloga.

PRIJEM PORUDŽBINE OD STRANE PRODAVCA

Nakon zaključenja porudžbine od strane kupca, na e-mail adresu koju je ostavio prilikom kreiranja porudžbine, kupac će dobiti potvrdu o primljenoj porudžbini. U slučaju da ovakav e-mail ne stigne na adresu kupca, potrebno je da proveri ispravnost e-mail adrese koju je ostavio prilikom kreiranja porudžbine ili nas obavesti putem telefona: 066/15-16-18 ili putem e-mail adrese: [email protected]

Zadržavamo pravo da u slučaju određenih nejasnoća ili nepravilnosti prilikom popunjavanja porudžbine, kontaktiramo kupca putem e-maila ili telefonom radi što efikasnije realizacije isporuke poručenih proizvoda. Ukoliko ne dobijemo potvrdu o porudžbini od strane kupca telefonskim ili drugim putem nećemo poslati poručene proizvode sve dok ne stupimo u kontakt radi provere verodostojnosti porudžbine. U slučaju da nismo u mogućnosti da isporučimo sve proizvode iz porudžbine, zadržavamo pravo da kupcu isporučimo samo dostupne proizvode uz prethodno obaveštenje Kupcu. Takođe, zadržavamo pravo otkazivanja porudžbine o čemu će Kupac biti obavešten putem e-maila ili telefonom koji je naveo prilikom registracije ili kupovine.

CENE I NAČINI PLAĆANJA

Sve cene na našem sajtu su maloprodajne I izražene su u dinarima. U cenu samog artikla nije uključena cena dostave, koja se posebno naplaćuje

Proizvode koje naručite putem Pesada internet prodavnice možete platiti na dva načina:

  1. Pouzećem – Celokupan iznos narudžbine plaćate prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinski, kuriru na ruke.
  2. Uplatom na račun (e-banking ili uplatnicom na šalteru) – Nakon što završite proces kupovine, na vašu e-mail adresu ćemo poslati detaljne instrukcije za plaćanje. Uplatu dalje vršite preko svog e-banking naloga ili na šalteru banke/pošte. Čim evidentiramo uplatu, robu šaljemo na Vašu adresu. Ukoliko ne izvršite uplatu u roku od 2 dana od dana naručivanja, Vaša narudžbina će automatski biti otkazana.
INFORMACIJE O DOSTAVI

Isporuka robe na teritoriji Srbije obavlja se u saradnji sa kurirskom službom Bex express. Dostava pošiljaka vrši se u roku od 2 do 5 radnih dana od dana poručivanja. Troškove isporuke snosi kupac, a na cenu dostave utiče težina paketa u kilogramima. Prilikom svake porudžbine u korpi će Vam biti jasno naznačena cena dostave za odabrane proizvode. Za detaljnije informacije o dostavi kliknite ovde.

REKLAMACIJE

Ukoliko želite da izjavite reklamaciju u vezi sa bilo kojim proizvodom koji ste kupili putem našeg sajta, pogrešno obračunatom cenom ili nekim drugim nedostatkom, pozovite našu korisničku podršku na broj telefona  066/15-16-18, ili nam pošaljite e-mail na [email protected]. Sve što je potrebno da biste ostvarili svoje pravo na reklamaciju je dokaz o kupovini spornog proizvoda. Uz svaku pošiljku dobićete dokumentaciju koja Vam može poslužiti kao dokaz o kupovini I zato je važno da je sačuvate sve do isteka perioda od dve godine koliko je prodavac odgovoran za nesaobraznost proizvoda, odnosno sve dok važi garantni period u slučaju da je proizvođač proizvoda izdao garantni list. U obavezi ste da sačuvate originalnu ambalažu. Kada nam izjavite reklamaciju, dužni smo da Vam potvrdimo prijem reklamacije i saopštimo broj pod kojim je zavedena u našoj evidenciji. Dužni smo da Vam najkasnije u roku od 8 dana odgovorimo na reklamaciju. Važno je da znate da ćemo rok od 8 dana računati od trenutka kada nam pošaljete robu na dogovorenu adresu, jer tek po prijemu robe možemo da utvrdimo da li postoji nedostatak. Naš odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo Vašu reklamaciju, izjašnjenje i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Ukoliko prihvatimo Vašu reklamaciju, dužni smo da je rešimo u narednih 15, odnosno 30 dana za tehničku robu. Ako postoje poteškoće u rešavanju reklamacije, tražićemo Vašu saglasnost za produženje roka za rešavanje.

Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli oštećenju rukovanjem suprotno uputstvu ili ukoliko su popravke proizvoda vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe i troškove dijagnostike kvara. Ukoliko se slučajno desi da nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, savetujemo Vam da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača tog proizvoda. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju u vezi sa garancijom proizvođača. Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.

POVRATAK

Ukoliko želite da vratite proizvod, to možete učiniti u roku od 14 dana od trenutka prijema pošiljke popunjavanjem obrasca koji možete preuzeti ovde.

Važno je da znate da ste u tom slučaju dužni da snosite troškove povrata robe.

Proizvod  koji vraćate mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom. Kontaktirajte našu službu podrške da biste dobili informaciju o adresi na koju treba da vratite artikal. Vaša obaveza je da ga vratite u roku od 14 dana od datuma kada ste nam dostavili popunjen obrazac ili nas na drugi način obavestili da odustajete od kupovine. Odgovorni ste za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan. Mi ćemo vam najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema popunjenog obrasca ili drugog vida obaveštenja vratiti uplaćen iznos. Uplatu iznosa možemo odložiti sve dok ne primimo robu koju nam vraćate. Očekivani rok za povrat sredstava je u tom slučaju od 3 do 7 radnih dana od trenutka prijema proizvoda.

Povrat novčanih sredstava vrši se uplatom sredstava na tekući račun kupca, pa je neophodno da nam dostavite broj tekućeg računa e-mailom kako bismo nesmetano izvršili povrat sredstava.

OTKLANJANJE NESAOBRAZNOSTI POSLE ISTEKA ZAKONSKOG ROKA

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (dve godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Pesada DOO će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Trudimo se da budemo što precizniji u opisu proizvoda i prikazu slika, ali ne možemo da garantujemo da su sve informacije kompletne. Skrećemo Vam pažnju na same slike proizvoda I njihove boje koje se mogu razlikovati u odnosu na veličinu I rezoluciju monitora sa kog razgledate naš sajt. Svi proizvodi prikazani na sajtu, deo su ponude naše internet prodavnice i ne podrazumeva se da su dostupni u svakom trenutku. Za najpouzdanije informacije o raspoloživosti proizvoda kontaktirajte našu korisničku podršku na broj telefona 066/15-16-18.